wtorek, 26 lutego 2013

Imagin z Zaynem./+18. CZĘŚĆ DRUGA.

Ty: Nie krzywdź go.-powiedziałaś szeptem do swojego ojca.Tamten widok Cię przeraził.Twój ojciec stał nad Zaynem,a w drugim ręku trzymał nóż. Bardzo kochałaś Zayna.
Ojczym: Pakuj się i wracasz ze mną do domu..albo Twój alfons nie będzie już taki śliczny-powiedział bardzo cicho.Zayn poruszył się przez sen.Spojrzałaś na niego i po policzku spłynęła Ci duża łza.Otarłaś ją,przytuliłaś bluzę,którą dał Ci Zayn,wzięłaś swoją torbę i opuściłaś pokój Zayna z ojcem, a potem ich dom.Płakałaś.Nie chciałaś wracać do domu z ojcem,a właściwie ojczymem.Bardzo chciałaś zostać z Zaynem,ale nie mogłaś pozwolić na to,że by ten pierdolony skurwysyn mu coś zrobił.Zayn miał być Twoją siłą,a stał się Twoją słabością,którą każdy mógł Cię pokonać.
Od razu pobiegłaś do swojego pokoju.Zamknęłaś na kluczyk i położyłaś się na łóżku zalewając się łzami.Nie spałaś tej nocy.Po prostu leżałaś na łóżku i pogrążyłaś się w swoich rozmyślaniach.Kiedy ojczym zaczynał się dobijać do Twojego pokoju wzięłaś słuchawki i włączyłaś bardzo głośną,rockową muzykę.Zamknęłaś oczy, jednak po chwili je otworzyłaś.

DO: Zayn. 

 Kocham Cię.


Popatrzyłaś na jego zdjęcie,które było ustawione na twoja tapetę i się rozpłakałaś.Chciałaś go mieć przy sobie,chciałaś żeby Cię przytulił jak wcześniej,uspokoił w Tobie wzburzone emocje,ale...to były tylko pragnienia.Wiedziałaś,że raczej ich nie spełnisz.Nie w najbliższym czasie.Usnęłaś.Rano obudziło Cię walenie w drzwi.
Ojczym: Wstawaj.Szkoła czeka.Idź się pożegnać.To będzie ostatni dzień w tej szkole-otworzyłaś szybko drzwi i spojrzałaś na niego.Miał na sobie białą koszulę,czarne spodnie od garnituru i marynarkę.Pierwszy raz od śmierci mamy.
Ty: Jak to ostatni-zapytałaś ze łzami w oczach.
Ojczym: Wyjeżdżamy z Londynu.Nie będziesz się z nim, jak on ma tam na imię,Zayan,Zayen..
Ty: Zayn, tato,Zayn- poprawiłaś go. 
Ojczym: Wszystko jedno.Wyjeżdżamy,nie pozwolę żebyś się stoczyła razem z nim.
Ty: On się stacza.!? On się stacza.?!-zapytałaś zbulwersowana.
Ojczym: Zobacz..Znasz go kilka dni, przeleciał Cię.Kiedyś byś na to nie pozwoliła..-urwał.Widział jak się załamujesz,jak opadasz na dno człowieczeństwa.-Zobacz do czego doprowadził..pyskujesz, uciekasz z domu, spóźniasz się..
Ty: To Ty się staczasz.! Zobacz co z siebie zrobiłeś.Istny żul.Zobacz jak Ty wyglądasz..To,że mnie wywieziesz jak najdalej od Zayna..to...to nic nie da..! Bo on mnie kocha i ja jego..i on mnie odnajdzie nawet na końcu świata.! Nie zniszczysz naszej miłości.!-wykrzyczałaś mu prosto w twarz.
Ojczym: Jak na razie to ja jestem Twoim prawnym opiekunem..i ja decyduje za Ciebie..
Ty: Już nie długo..Jeszcze tylko nie całe sześć miesięcy.-powiedziałaś przez zaciśnięte zęby.
Ojczym: Tak, tak..wmawiaj sobie. Czy tego chcesz czy nie..Jesteś ode mnie zależna.-powiedział z uśmiechem na twarzy.Wiedziałaś,że ma nad sobą władzę,ale nie poddawałaś się,dalej walczyłaś z nim, o swoje prawa i wolności.
Ty: Będę z Zaynem czy Tobie się to podoba czy nie.Nie będzie mi tak żul jak Ty rozkazywał...Mam prawww-poczułaś mocne uderzenie w policzek.Spojrzałaś na niego.
Ojczym: Nie mów tak na mnie..Ty wredna suko..Jesteś jak matka..głupia i puszczalska-powiedział i zaśmiał Ci się prosto w oczy.
Ty: Pierdol się.-powiedziałaś przez zaciśnięte zęby.
Ojczym: Co Ty powiedziałaś.?Bo chyba nie dosłyszałem.-powiedział szyderczym głosem.
Ty: Pierdol się.-powtórzyłaś głośno i wyraźnie.Spojrzał na Ciebie. Drgnęło coś w nim.Zdziwiłaś się.-Bijesz mnie,poniżasz,zmuszasz mnie do...-urwałaś,ponieważ łzy nie dały Ci mówić-do tego wszystkiego i Ty się dziwisz,że chce od Ciebie uciec jak najdalej...Zapisz się na odwyk..  Pokaż,że umiesz walczyć,że umiesz zwalczyć te złe strony Twojego charakteru..-powiedziałaś i zatrzasnęłaś mu drzwi przed nosem.Naszykowałaś się do szkoły,tzn. wzięłaś szybki prysznic,ułożyłaś włosy,ubrałaś się i spakowałaś książki do szkoły.Wyszłaś z pokoju i szybko wybiegłaś z domu.Nie chciałaś widzieć.Weszłaś do szkoły,udałaś się do szatni. Rozebrałaś sięz kurtki.Nagle poczułaś na swojej tali czyjeś ręce,ktoś przytulił Cię od tyłu,poczułaś delikatne ukucia w szyje,pod wpływem delikatnego zarostu.Odkręciłaś się i zobaczyłaś Zayna.
Ty: Co Ty wyprawiasz.?-zapytałaś wystraszona,że ktoś was może przyłapać.
Zayn: Co się dzieje.?-zapytał zmartwiony,widząc,Twoje zapłakane oczy.-Tęskniłem..wiesz jak się martwiłem..Wstaję nie ma Ciebie..Myślałem,że wyjdę z siebie i stanę obok.
Ty: Przepraszam.-powiedziałaś bezsilnie i wtuliłaś się w jego tors.-Kocham Cię,Zayn.Bardzo mocno-powiedziałaś i kilka łez spłynęło po Twoich policzkach.
Zayn: Ej..Kocie..Co jest.?-zapytał łapiąc Cię za podbródek i kierując Twój wzrok centralnie w jego oczy.
Ty: Wyjeżdżam.-wyszeptałaś.
Zayn: Jak to.? Gdzie.? Dlaczego.? Z kim.?-pytał błądząc wzrokiem po Twojej twarzy.
Ty: Przeprowadzamy się.On nie pozwolił mi się z Tobą spotykać..-powiedziałaś.
Zayn: Jak to..nie pozwolił..-powiedział zdezorientowany.-Kocham Cię..i będę zawsze przy Tobie..czy on Ci pozwoli czy nie..-powiedział i połączył wasze usta w długim i namiętnym pocałunku.-Nasza miłość przetrwa wszystko,a wiesz czemu..bo każdego dnia kocham Cię bardziej..Dziś bardziej niż wczoraj,ale mniej niż jutro.-powiedział,a Ty pocałowałaś go bardzo czule.Położyłaś ręce na jego karku i zatopiłaś w jego włoskach.Zayn przejechał rękoma po Twoich plecach.Kątem oka zauważyłaś swoją nauczycielkę od matematyki,która wchodziła do szatni.Chciałaś odepchnąć Zayna,ale on nie reagował.Nauczycielka gdy was tylko zobaczyła stanęła jak wryta,odepchnęłaś go.
Ty: Powiedz,że mam iść do dyrektora i że to było naganne.-wyszeptałaś.
Zayn: Co.?
Ty: Powiedz.
Zayn: W tej sekundzie do dyrektora.Twoje zachowanie było naganne.
Ty: Dobrze, panie profesorze..-odkręciłaś się-Dzień dobry proszę pani-powiedziałaś skruszona i modliłaś się,żeby w to uwierzyła.Udałaś się do dyrektora.Zapukałaś.
Ty: Dzień dobry.-powiedziałaś.
Dyr.: Słucham..
Ty: Pan Malik mnie do pana przysłał.
Dyr.: Co zrobiłaś.?
Ty: Pocałowałam go,po mimo tego,że stanowczo negował to postępowanie.
Dyr.: Żartujesz sobie.?
Ty: Nie.To poczynanie wyszło tylko i wyłącznie z mojej inicjatywy.
Dyr.: Czy masz świadomość tego,że muszę Cię wyrzucić ze szkoły.To jest żeńska szkoła,bardzo dobra,z wysokim poziomie nauczania, nie możemy sobie pozwolić na takie wybryki..
Ty: Mam tego świadomość,panie dyrektorze.Pan Malik nie jest w niczym winny.-zapewniłaś dyrektora.
Dyr.: Idź na lekcje.-powiedział.Gdy tylko wyszłaś z pokoju dyrektora udałaś się do klasy.Po siedmiu godzinach zakończył się ciężki dzień w szkole.Z Zaynem się nie widziałaś.Nie miałaś dzisiaj z nim lekcji.Bardzo tego żałowałaś.Chciałaś z nim spędzać jak najwięcej czasu.O godzinie 15.00 udałaś się do szatni.Na drzwiach Twojej szafki była karteczka z mapą i zaznaczoną drogą.Prowadziła do jakiegoś parku.Uśmiechnęłaś się i szybko ubrałaś.Przerzuciłaś torbę przez ramię i ruszyłaś tak jak było zaznaczone na mapce.Po piętnastu minutach byłaś na miejscu.W miejscu krzyżyka na kartce stała drewniana altanka.Uśmiechnęłaś się do siebie,powolnym krokiem ruszyłaś w stronę altanki. Wszędzie były płatki róż. Kiedy przekroczyłaś próg altany, ktoś przytulił Cię od tyłu. Uśmiechnęłaś się.Wiedziałaś,że to Twój aniołek.Pocałował Cię w szyję,lekko zassał Twoją skórę,zostawiając czerwony ślad.Poczułaś motyle w brzuchu.Odkręciłaś się twarzą w twarz z Malikiem.Oparł swoje czoło o Twoje i pocałował w nos.Zaśmiałaś się.Położyłaś ręce na jego policzkach i złączyłaś wasze uata w namiętnym pocałunku.
Zayn: Kocham Cię-wyszeptał patrząc Ci w oczy
Ty: Ja Ciebie też-powiedziałaś zamykając oczy, aby odegnać łzy.
Zayn: Nie chce żebyś wyjeżdżała.Chcę Cię mieć przy sobie-wyszeptał bezradny.Po jego policzku spłynęła wielka łza.Otarłaś ją.
Ty:Proszę nie płacz-powiedziałaś wtulając się w niego-Wrócę.Obiecuję.-powiedziałaś z uśmiechem.
Zayn: Będę czekał,a teraz zapraszam moją księżniczkę na romantyczny obiad w blasku wyblakłego słońca.-zaśmieliście się.Zayn splótł wasze palce ze sobą.Odsunął Ci krzesło,usiadłaś czując się jak prawdziwa księżniczka,a Zayn podsunął Cię bliżej stołu.Na stoliku stały dwa talerze ze spaghetti oraz dwa kieliszki z czerwonym winem.Uśmiechnęłaś się do swojego boy'a. Jedliście żartując,śmiejąc się i okazując sobie czułości.
Zayn: Mam dla Ciebie niespodziankę-powiedział tajemniczo.
Ty: Serio.?Nie musiałaś.
Zayn: To jest niespodzianka ode mnie i od chłopców.
Ty: No to mnie zaskoczyliście.
Zayn:Zamknij oczy.-poprosił.Posłuchałaś go.Po chwili usłyszałaś melodie wygrywaną na gitarze.Była bardzo spokojna i ładna.Spodobała Ci się.Wyjęłaś telefon i włączyłaś opcję nagrywania czułaś,że Ci się to na coś jeszcze przyda.
Harry: Otwieraj paczałki,Kociaku-zaśmiałaś się razem z chłopcami.Otworzyłaś i ujrzałaś chłopców.Siedzieli naprzeciwko Ciebie,Louis i Niall grali na gitarze,a Zayn zaczął śpiewać piosenkę.Była naprawdę śliczna.Słuchając jej miałaś łzy w oczach.Kiedy skończyli przytuliłaś ich wszystkich.
Liam:Zayner sam ją napisał.-powiedział dumny z przyjaciela.
Ty: Naprawdę.?-zapytałaś z entuzjazmem i przytuliłaś Zayna nastepnie czule go pocałowałaś.
Zayn: They don't know about us.-powiedział.-Taki ma tytuł.Specjalnie dla Ciebie.-powiedział patrząc Ci głęboko w oczy.Rozpłakałaś się.Posprzątaliście w altance i udaliście się na trawnik koło stawu.Świetnie się bawiliście.Siedzieliście tam do wieczora.Kiedy słońce już zaszło,zostawiając za sobą pomarańczowe ślady na granatowym niebie.Wstaliście Zayn kleknął przed Tobą.
Ty: Yyyyy..Zayn-powiedziałaś zmieszana.Chłopcy patrzyli na was jak na święty obrazek.
Zayn: Skarbie..wiem,że możesz uznać mnie za wariata,ale..proszę zostań moją żon.-powiedział i spojrzał na Ciebie czekoladowymi oczami.Zapadła cisza.-Wyjdziesz za mnie.?
_____________________________________________


 Hej.
 TEGO IMAGINA DEDYKUJE ZUZI MUSZE, OLI KANIEWSKIEJ I MONICE PIESIO.
Mam niestety przykre wiadomości. Ostatnio(wczoraj),nie wiem czy zauważyliście,ale pojawiły się cztery negatywne komentarze na temat moich imaginów.Wiem,cztery komentarze to nic wielkiego,ale ostatnio nie układa mi się w życiu najlepiej i prowadzę tego bloga,dlatego,bo Przyjaciółki mnie o to proszą.Ostatnie imaginy były pisane już na przez siłę i bardzo mnie to załamało.Dlatego proszę jeżeli Ci się nie podoba...nie pisz..olej moje imaginy i idź sobie dalej,bo nie masz nawet pojęcia jak mnie to podłamało.Jeżeli ta osoba będzie komentowała negatywnie i będzie tych komentarzy ponad 10....blog zostanie zawieszony. 
Proszę o skromny komentarz.Jeżeli Ci się podobają moje imaginy i chcesz żebym Cię informowała to napisz swóój  ,mnadal komentowała negatywnie i uzbiera się tego nick na Twittera. Jeżeli chcesz dodaj mojego bloga do obserwowanych.No..to chyba tyle.
Pozdrawiam,Vas_Happenin.?!

NEXT IMAGINE/NEXT PART- 10 KOMENTARZY.
                 

20 komentarzy:

  1. Kolejny kiepski imagin z Twojej strony.Idź się dziecko schowaj. BE-ZNA-DZIE-JA. Totalne rozczarowanie. Wybacz,że to piszę,ale naprawdę to jest słabe. Robisz literówki,co mi przeszkadzało w czytaniu, czasem nie mogłem zrozumieć sensu zdania...Historia..Taka...zwykła..nic fajnego..Czytałam dużo lepsze. Masz racje zawieś bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak hejtować ludzi z anonima! Brawo za odwagę debilu! -,-
      Każdemu się zdarzają błędy ortograficzne i nie powinno się z takich rzeczy wyśmiewać! A może ona ma dysekcję i nic z tym nie zrobi chodź by bardo chciała?! Co?!
      Jak Ci przeszkadzają błędy to po huj czytasz?! Nie rozumiesz sensu zdania? ;c Oj jak mi przykro. ;'( Może to ty jesteś bez sensu?!!!
      Nie czytaj i idź w pizdu, jak najdalej od tego bloga jak Ci coś w nim przeszkadza!!!
      Każdy piszę różnie i inaczej. Każdemu nie dogodzi z imaginem. Każdy ma inny gust, a ty to masz beznadziejny! -.-
      I wiesz co Ci jeszcze napisze?! :
      JĘSTĘŚ BĄRCO FAJNOM OSÓPKOM! -,- [dofciapna jestem nie?];D

      Usuń
    2. Te słowa kieruję do osoby, która napisała ten pierwszy negatywny komentarz. Widzę, że brakuje Ci odwagi na podpisanie się pod tymi uwagami, które moim zdaniem są idiotyczne. Jeśli uważasz, że to jest kiepskie to proszę bardzo załóż swojego bloga i tam wstawiaj te swoje imaginy. mogę się założyć, że nawet w połowie nie będą tak dobre jak te na tym blogu. Więc proszę zachowaj te uwagi dla siebie!!! Olka

      Usuń
    3. Chciałm Was bardzo przeprosić za te dziwne przedrostki na końcu mojej notki,ale komputer mi sie zacinal i nie wyświetało mi sie dokładnie to co pisałam. Dziękuje Wam dziewczyny za obrone.:') kocham Was;') ; - *

      Usuń
    4. Świetny imagin !!! Pisz więcej , bo są super i nie przejmuj się tymi negatywnymi komentarzami !!Jesteś świetna , pisz dalej!

      Usuń
    5. Do osoby, ktora napisala pierwszy komentarz : Nie masz pojecia o pisaniu imaginow! Jestem ciekawa jak ty bys napisal cos takiegoo!

      Usuń
  2. Swietny blog! Nie zawieszaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzo fajny :) uwielbiam to czytać, jest najlepszy!!! Zaskakująca HISTORIA!! Jedno z najlepszych jakie czytałam!!♥ Pozdrawiam Olka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzoooooooo mi się podoba! Kocham Cię oraz twego bloga, imaginy, wszystko! ♥
    Świetny. Czekam na następnego! ;)
    .
    Buziaczki! ; ** [ @monkey_1D ] ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Te słowa kieruję do osoby, która napisała ten pierwszy negatywny komentarz. Widzę, że brakuje Ci odwagi na podpisanie się pod tymi uwagami, które moim zdaniem są idiotyczne. Jeśli uważasz, że to jest kiepskie to proszę bardzo załóż swojego bloga i tam wstawiaj te swoje imaginy. mogę się założyć, że nawet w połowie nie będą tak dobre jak te na tym blogu. Więc proszę zachowaj te uwagi dla siebie!!! Olka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten imagin... mało brakowało abym się poryczała po prostu :D nie słuchaj tych debili , rozuiem każdy moze mieć swoje zdanie ale niech moze choć przeczyta co jest napisane na końcu -,- czy mogę wybudować w swoim pokoju ołtarzyk na twoje cześć za tak zajebistego imagina ??? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do " bardzo odważnego hejtera, który robi to z anonima ".
    Każdy ma prawo mieć swoje zdanie, nikt Ci nie zabrania go nie mieć. Ale pomyśl, jak ty byś się czuła/czuła, gdyby właśnie Twoją pracę krytykowano i wyzywano od nudnych i co gorsza " dziwnych ". Skoro uważasz, że to dziwne, to proszę zdefiniuj proszę słowo " dziwny ", bo ja ( i inni czytelnicy ) na pewno nie widzą tu nic dziwnego. Imagin jest świetny, napisany poprawnie ( zdarzają się małe literówki, ale to się zdarza każdemu ), a nudny to możesz być tylko TY, anonimku !
    Skoro czasami gubisz się w sensie zdania, to możesz mieć małe problemy z koncentracją. Popracuj nad tym, proszę.

    Swoją drogą, skoro tylko Tobie się NIE podobają, to po co tu wchodzisz i komentujesz ? Ona włożyła w to pracę i na prawdę nie przyjemnie czyta sie takie wiadomości. Dla nas tu wszystkich czytelników ( wraz z autorką ) i dla samego Ciebie będzie lepiej, jeżeli po prostu grzecznie mówiąc nie będziesz zaglądał. Czytaj imaginy, które Twoim zdaniem są " lepsze ", bo ja uważam wszystkie imaginy na tym blogu za ŚWIETNE.

    Pozdrawiam.
    M.


    P.S. Druga cześć imagina o Zaynie jest słodka. <3
    Pisz dalej i nie wolno Ci zawieszać. Nie przejmuj się tą wiadomością, bo z anonima każdy jest cwaniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty blog! Zajebiste Imaginy! Nie zawieszaj! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba!!
    Kiedy bd następny imagin? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny imagin pojawi się dziś wieczorem..ewentualnie jutro wieczorem.Przepraszam za to zaniedbanie Was,ale jest cholernie dużo nauki i jeszcze mam spore problemy osobiste,ale postaram się go dodać jak najszybciej.Zrobię to dla Was.Przy okazji DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE WEJŚCIA NA MOJEGO BLOGA.NIEDŁUGO BĘDZIE 10000...MATKO.: O WIEM,ŻE TO NIC..ALE NAWET NIE MACIE POJĘCIA JAK MNIE TO CIESZY.CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ TAKŻE ZA WASZE KOMENTARZE.JEST JUŻ ICH 108. WIEM TO MAŁO,ALE DAJE MI TO TAKA RADOCHĘ.DZIĘKUJE TAKŻE PO RAZ KOLEJNY DZIEWCZYNOM WYŻEJ ZA OBRONĘ PRZED BARDZOOO ODWAŻNYM HEJTEREM. kOCHAM WAS.
      Pozdrawiam, Vas_Happenin.?!

      Usuń
  10. Swietny Imagin :D , a ten kom na górze ... no comment . Niech ten człowiek się pierdoli ... -,- Miej ich w dupie pewnie ta osoba nie wie nic i nie umie pisać Imaginów ... Jest naprawde Fajny <33

    OdpowiedzUsuń
  11. super :* a wgl były jakieś literówki ? :P

    OdpowiedzUsuń
  12. NIKT NIE MA PRAWA HEJTOWAĆ TAKICH ZAJEBISTYCH IMAGINÓW WEŚ SIE LECZ DZIEWCZYNA ONE SĄ NAJLEPSZE A LITERÓWKI KAŻDEMU MOGĄ SIE ZDAŻYĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boze zajebisty ♥_♥ A ktoś kto hejtuje czyjeś imaginy po prostu mu zazdrosci że tak sam nie umie napisać ja chyba skopiuję sę na fona i zawsze go będę miała przy sobie :33

    /Zaynowa ♥_♥

    OdpowiedzUsuń